Waarom wij Beyondschool zijn gestart

Wij zijn Beyondschool gestart omdat we geloven dat iedereen, ongeacht je achtergrond, de kans verdient om succesvol te zijn.

Gent en ik komen allebei uit eenvoudige omstandigheden, en we hebben zelf ervaren wat het betekent om keihard te werken en tegen obstakels in te gaan om onze ambities waar te maken.

Onze persoonlijke reis van doorzettingsvermogen, ondernemerschap en het belang van het juiste netwerk vormt de basis van Beyondschool. Het is ons doel om jou te helpen groeien en je eigen weg naar succes te vinden.

Kosso

“Ik wilde mezelf eerst bewijzen voordat ik iets aan anderen zou leren”

Ik ben altijd een doener geweest. Voordat ik anderen kon inspireren of onderwijzen, wilde ik mezelf eerst bewijzen. Van jongs af aan heb ik mezelf uitgedaagd om steeds verder te groeien, zowel als artiest als ondernemer.

• Zelfdiscipline en focus zijn de sleutel tot mijn succes.

• Ik begon als artiest, maar vond al snel mijn passie in ondernemerschap.

• Ondernemen gaat voor mij over meer dan alleen geld verdienen; het gaat om impact maken en anderen helpen groeien.

• Beyondschool is het platform waar ik mijn ervaring deel, zodat jij de vaardigheden kunt leren die ik onderweg heb opgebouwd.

Gen

“De rijkste mensen zijn vaak anoniem

Gent en ik delen een vergelijkbare achtergrond: we komen allebei uit eenvoudige omstandigheden, en we hebben geleerd hoe je met de juiste mindset en strategie succes kunt bereiken. Gent begon zijn carrière in de bouw, maar zijn ambities en slimme strategieën brachten hem veel verder. Nu runt hij meerdere bedrijven en helpt hij anderen om datzelfde succes te bereiken.

• Gestart in de bouw, ontdekte Gent al snel het belang van netwerken en strategisch denken.

• Hij heeft verschillende bedrijven opgebouwd en beheerd, altijd met een focus op lange termijn succes.

• Voor Gent is rijkdom niet alleen financieel; het gaat om vrijheid, zelfontwikkeling en anderen helpen.

• Beyondschool is onze manier om diezelfde kansen te creëren voor iedereen die wil leren hoe ze hun leven kunnen veranderen door ondernemerschap en slimme investeringen.

Het Beyondschool Team

Albert (Kosso)
Beyondschool Professor

"Als directeur van Beyondschool inspireer ik jou om het maximale uit jezelf en je onderneming te halen."

Gen (Moneyman)
Beyondschool Professor

"Met mijn passie voor onderwijs en finance help ik jou om vermogen op te bouwen en te investeren in je toekomst."

Deenie (The Teacher)
CEO, Founder & Beyondschool Professor

"Ik begeleid jou stap voor stap op weg naar succes met diepgaande kennis en praktische inzichten."

Seyed (Techwiz)
CTO, Beyondschool Professor

"Als techwizard zorg ik ervoor dat jij de tools en technologieën onder de knie krijgt om verder te groeien."

Ben je klaar om je leven te veranderen?